marți, 16 decembrie 2014

Coffee time at Saint-Moritz

Pentru mine cafeaua este vitala :) iar azi am ales sa-mi servesc micul dejun si cafeluta la noul restaurant Saint-Moritz. O sa revin cu o postare stricta despre localul care ma incanta maxim atat ca design cat si specialitati. Aaaaa...si vinul fiert e the best in town!
Reyna mi-a sponsorizat tinuta care este alcatuita dintr-o rochie gen FashionTv Style, vesta blana naturala si bocanci lacuiti.
Ce poate fi mai frumos decat sa-ti servesti cafeaua intr-un loc unde te simti ca acasa si mai ales intr-o tinuta care ti se potriveste perfect. Recomand pentru shopping Reyna! Enjoy...me
xoxo MissMisha

 

4 comentarii:

  1. frumoasa mea, love your outfit! totul e frumos, botinele,vesta, iar tu esti o printesa! te iubesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti inspiratia mea zilnica, persoana la care ma gandesc cu drag si pe care o stimez si o apreciez maxim. Sper ca pe viitor sa-ti pot da o imbratisare si sa-ti spun ca te iubesc fashionista mea!

      Ștergere