sâmbătă, 8 iunie 2013

Sanatate si frumusete cu produse BIO

Mie personal din totdeauna mi-a placut mierea si am auzit numai lucruri benefice despre ea. Produsele apicole sunt considerate a fi unele dintre superalimentele de top si unele dintre cele mai concentrate surse nutritive. Este recomandat a consuma  produse apicole de calitatate superioara zilnic.
Am tinut o cura cu produse bio si va spun ca ma simt extraordinar.

Reteta contine: 400 ml miere, o cutie fructe catina, o cutie armurariu, propolis (30 gr) sfaramat si uscat si 100 gr polen. Toate acestea se trec prin rasnita iar apoi se amesteca cu mierea. Rezultatul este o pasta gustoasa care trebuie servita dimineata pe stomacul gol (o lingurita din amestec) si inainte de pranz cu 30 minute. 
Rezultate: 
- Stimuleaza buna dispozitie si are efect euforizant, creste capacitatea de concentrare si memorare. 
- Combate astenia, putand fi folosit in convalescenta, stari de epuizare fizica, surmenaj sau in astenia cronica a batranilor, senilitate, imbatranire prematura.
- Cura de polen este indicata si in hipertensiunea arteriala, fragilitatea vasculara si capilara si arteroscleroza.
- Combate caderea parului si il ajuta sa se regenereze si sa isi recapete aspectul sanatos
- Are actiuni benefice la nivelul sistemului digestiv, imbunatatind digestia si tranzitul intestinal, combate constipatia dar si diareea.

Am auzit ca mai este o cura asemanatoare pe care sigur o s-o incerc pe viitor deoarece rezultatele sunt benefice: atata fizice cat si mentale. Aceasta contine: polen, miere, laptisor de matca, tinctura de propolis. Revin cu un articol dupa ce-l probez :) sau poate imi oferiti voi detalii.
In plus...ce aveti de pierdut indulcindu-va cu inca o lingura de miere, nu?
Produsele se pot comanda si online mai trebuie initiativa si nu uita ca Sanatatea primeaza. Mai multe detalii despre produse le gasiti pe site-ul http://www.apigold.ro/en/
Muah MissMisha

2 comentarii:

  1. Foarte adavarat tot ce ai scris, si eu am incercat varianta a doua cu polen, miere, laptisor si tinctura de propolis, un tezaur de vitamine si minerale, merita sa va imunizati natural impotriva bolilor.Deci consumati apicole cu incredere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana acum am tinut reteta pentru mine :) am vrut s-o probez inainte de a recomanda ceva. Dar rezultatele sunt uimitoare...deci RECOMAND Produsele BIO

      Ștergere