marți, 25 iunie 2013

Miss Baia Mare 2013 - poze concurente

Postare dedicata fetelor care au participat la Miss,  pe care le-am stresat cu repetitii, cu care am fost dura dar care sper sa ma pastreze cu drag in suflet. Nu sunt o fire inganfata desi lumea ma catalogheaza "fitoasa"...daca ajungi sa ma cunosti iti schimbi parerea. Am ridicat tonul, am repetat de n ori tocmai pentru bune rezultate si, cu mici exceptii, pot spune ca am fost mandra de voi fetelor :*. 

Va atasez pozele in tinuta Casual oferita de magazinul Sisters, poze care le puteti descarca cu acordul meu. (click pe poza pentru marire, apoi click dreapta si Save)

Sper sa reusesc sa pun si restul pozelor saptamana aceasta intr-o postare cu si despre concursul Miss.
Va pupa MissMisha








2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Frumoase, tinere si usor timide...dar le-am inteles, nu am fost rea cu ele...sau nu cred ca am fost foarte rea :)

      Ștergere