vineri, 21 iunie 2013

I'm lucky


In urma cu doua saptamani am participat la un concurs organizat de prietena mea virtuala Adam Stella. Pentru mine, Stella este un model, o doamna in adevaratul sens al cuvantului. Ii urmaresc postarile de pe blog in fiecare zi si va sugerez sa aruncati o privire...sigur o sa reveniti :) 
M-am lasat dusa de val, sa revenim la norocul pe care-l am. Am intitulat postarea "I'm lucky" nu pentru ca am castigat acest concurs...sunt norocoasa ca am cunoscut astfel de persoana si sper ca pe viitor sa ii pot oferi o imbratisare sincera si un pupic. 
Da :) am castigat concursul, o sumedenie de produse...dar ce m-a impresionat a fost un biletel scris de mana, cu impact emotional, cu niste florice si cuvinte care te fac sa lacrimezi. Acum sigur intelegeti de ce am spus ca sunt norocoasa...mai rar astfel de persoane.

Pe langa acel biletel, care e la loc de cinste in casa am mai primit: Tricou Imprimeu Mickey Mouse, produse Sephora, Colier fluturi, Colier Asos, Inel Love, Ochelari de soare Meli Melo
Sunt mega impresionata de premiu si-ti multumesc Stella.
Pupici MissMisha

 

6 comentarii: