vineri, 10 mai 2013

Love boots

Da, iubesc cizmele, bocancii, ciocatele...Cine nu a incercat combinatia de pantalon scurt cu bocanci sau rochie in cu cizme ii sugerez s-o faca cat mai curand. De fel, imi place sa cred ca sunt mai speciala, mai rebela...si uneori neinteleasa. Tinutele mele de vara includ in 90% din cazuri cizme sau botine si de cele mai multe ori mi se adreseaza intrebarea: Da nu ti-e cald? NU, nu mi-e cald si chiar ma simt extraordinar cu ele. Nu inteleg de ce in Romania te priveste lumea ca pe-o ciudata daca te vede in toiul verii cu cizme! Helooo...exista cizme de vara iar in cazul botinelor daca acestea sunt de piele va garantez ca nu simtiti caldura. Sper ca am convins cateva fashioniste sa incerce aceasta idee de asortare care sigur o sa le incante pe viitor. Va pupic si va doresc o seara de vineri magica.
Muah MissMisha
Cateva sugestii pentru indraznete :*

Un comentariu:

  1. Hello! Would you mind if I share your blog with my facebook
    group? There's a lot of folks that I think would really enjoy your content.
    Please let me know. Thanks

    my site - sport medicine bag - bandakinesiologicaoradea.blog.com,

    RăspundețiȘtergere