joi, 30 mai 2013

Cu moralul...la inaltime

Definitia personalitatii mele: chiar daca exista momente in care simt ca nu mai am putere, ma gandesc la oamenii care ma iubesc si reusesc sa duc la bun sfarsit ceea ce mi-am propus. Ca fire sunt extrovertita dar asta nu inseamna ca nu am slabiciuni, trairi, suferinte. Gandind pozitiv reusesc sa trec mult mai usor peste orice obstacol. In opinia mea raul atrage de la sine alt rau asa ca nu ma incarc cu chestii negative.
Tin capul sus, zambesc si am atitudine :) 
Shooting-ul este unul la inaltime pentru a sublinia faptul ca increderea in mine e Maxima. Sper sa va placa privelistea. O zi frumoasa
Muah MissMisha

2 comentarii:

  1. bravo, gandire si atitudine pozitiva! foarte frumoase poze! pupicei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut de la cine invata...de la tine :) esti exemplul meu si-ti multumesc pentru tot

      Ștergere