marți, 5 februarie 2013

CONCURS: Castiga o rochie de la Leia Castellani

Am zis START CONCURS Duminica :* Poti castiga aceasta rochie superba, marime universala pe care o poti purta si ca bluza. Eu i-am pus o curea sa-mi defineasca talia iar la pantalonii de piele am lasat-o mai lunga in spate. Chiar e super frumoasa rochia <3 Ce trebuie sa faci? 
Urmeaza pasii din regulament pe FACEBOOK si in 14 FEBRUARIE poate fi a ta.
1. Da LIKE (Imi place) paginii noastre https://www.facebook.com/LeiaCastellanibyAlinutza
2. LIKE & SHARE - public!!! (Imi place & Distribuie) poza de concurs pe profilul tau
3. Lasa comentariu la poza: "Particip"
*Distribuirea sa fie PUBLICA
*Perioada de desfasurare a acestui concurs este: 03.02 - 14.02
SUCCES
 xoxo MissMisha
Tinuta este compusa din: Jacheta piele KorKor 
                                         Pantaloni piele KorKor
                                         Rochie-Bluza CADOU pentru castigatoarea concursului 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu