joi, 3 ianuarie 2013

Tendinte 2013 - Coafura si tonuri

Am urmarit o emisiune la care era invitat Cristi Pascu si vorbea despre tendintele din 2013. Repede am deschis o pagina noua pe telefon si mi-am notat niste idei pentru a le impartasi si dezvolta intr-un post pe blog.
Anul 2013 propune :
1. O coafura lejera, nu dezordonata ci cat mai naturala, impletituri si noduri. Hmmm cand a zis noduri deja mi s-a parut interesant :)
2. Bucle stilizate, relaxate - influenta Rock and Roll
3. La nuanta de Blond - anul 2013 promoveaza Blondul platinat
4. Daca e vorba de lungimea parului, se mentine LUNG...eventual niste extensii par care trebuie stilizate si colorate aceeasi nuanta cu parulu. Se aleg extensii de par natural (sa se evite aspectul "cheap") atat pentru a da volum parului cat si lungime
5. Fara tunsori frantuzesti!!!
6. Bobul continua sa ramana la moda dar usor mai lung, la baza umerilor
7. Nuante puternice: dark purple si dark fuchsia (pentru cine indrazneste :))) )
Sper ca aceste sugestii sa va inspire in alegerea noului Look...pe mine ma incanta aceasta combinatie:
...by MissMisha

Un comentariu: