duminică, 27 ianuarie 2013

Tarta cu mere - super simplu

Am postat pe Facebook poza finala cu tarta pe care am facut-o eu si am promis detalierea retetei si poze. Nu am mai facut praji pana acum dar reteta aceasta este super simpla, deci la treaba :
Avem nevoie de 6 oua, 6 linguri zahar, 6 linguri apa, 6 linguri faina, 1 lingurita bicarbonat stins cu otet, putina sare, scortisoara, zahar vanilat.
- pentru inceput separam albusul de galbenus si incepem sa batem albusul spuma cu putina sare
- intr-un bol realizam un sirop din 6 linguri de apa cu 6 linguri de zahar
- treptat adaugam siropul in spuma de albusuri si continuam sa amestecam compozitia
- galbenusurile le integrezi in spuma obtinuta, procedand la fel si in cazul fainei
- la final stingi cu otel o lingurita de bicarbonat si amesteci pentru omogenizare

Intr-un castron presaram scortisoara si zahar peste mere, le amestecam dupa care le asezam in tava, pe o hartie de copt. Se pot carameliza merele inainte daca doriti :). 
Peste mere se toarma compozitia obtinuta si se baga la cuptor 30 minute (foc mediu)
Verificam cu o scobitoare daca s-a copt blatul - sa nu ramana compozitie pe batul de lemn, iar daca rezultatul este unul pozitiv, se intoarce tava invers pentru a dezlipi hartia de copt. NU ASTEPTI SA SE RACEASCA!
Hai ca nu e greu, in maxim 10 minute praji e la cuptor...si rezultatul e yammy :) Pe cuvant - Pofta buna !!!

IN CAZUL IN CARE DORITI UN BLAT MAI MARE, CATE OUA AVEM ATATEA LINGURI DE APA, ZAHAR SI FAINA ADAUGAM!
xoxo MissMisha

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu