miercuri, 9 ianuarie 2013

Reteta rapida, gust garantat

Da, am intrat ieri in bucatarie :) dar ma rezolvat problema repede si fara grasimi. Mai exact in 12-13 minute mancarea a fost gata. Am folosit chestii congelate, nu va pun la curata pastai, taiat rosii etc :). Apropo am vazut o emisiune in care se recomanda mixul de legume congelate deoarece procesul de congelare este foarte rapid si nu-si pierd din proprietati. Am pregatit mancarea in felul urmator:
- se pune apa la fiert pentru paste iar cand aceasta fierbe se adauga pastele timp de 10 minute
- continutul unei pungi de legume asortate l-am pus intr-o tigaie, la foc mic. In 3-4 minute am inceput sa adaug o lingura miere, sos de soia, ulei de masline, sare, piper.
In cazul in care in tigaie se aduna mult sos, acesta trebuie scos pentru a da ocazia legumelor sa se caleasca. Amestecam sa nu se prinda de tigaie si marim usor flacara. In ultimul minut adaugam o lingurita de unt si amestecam pana cand acesta se topeste.
Se stracoara pastele si se adauga peste legume, se amesteca si gata...putem servi o portie de Paste cu legume si miere in 10 minute :)
Spor la treaba si pofta buna
xoxo MissMisha

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu