miercuri, 19 decembrie 2012

Machiaj si coafura - great look



Bine v-am regasit :* Ma bucur ca sunteti alaturi de mine zi de zi si din acest motiv am sa va dezvalui cateva secrete la care apelez pentru infrumusetare. De multe ori ma coafez singura acasa (promit sa realizez o postare Tutorial) dar, cand vreau ceva profi sau pur si simplu nu am dispozitia necesara sa ma aranjez singura fug la Estetique. E un salon pe strada G. Cosbuc nr.12 unde fetele imi sunt prietene, tipe comunicative care sigur o sa va cucereasca si pe voi. Look-ul meu a fost definit de Adriana (coafura) si Dana (machiaj). Asa m-am prezentat la o nunta si m-am simtit ca o printesa.
Am purtat:            Black dress Atmosphere
                               Pantofi platforma Bershka
                               Plic lac negru
Xoxo...by MissMisha





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu