vineri, 10 august 2012

Nail Art by Misha


Nu am vrut sa fiu plictisitoare cu acest blog, de aceea am integrat o reteta, un oaspete...si acum niste creatii (de la constructie pana la model si finish)
 Totul incepe dintr-o pasiune, iar cand e vorba de creatii, dedicarea mea este totala. M-am documentat, am vizualizat multe clipuri pe internet si in cele din urma mi-am dat frau liber imaginatiei. Daca faci cu placere un lucru sigur o sa fie cel mai frumos. 
Puteti sa va dati cu parerea :)

"C" - All rights reserved by Misha








2 comentarii:

  1. nu sunt adepta unghiilor lungi si cu modele,dar creatiile imi plac.pupicei,copilas frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place tot ce tine de design, creatie...dintr-un gel incolor si cateva colorate, imbinate ies asemenea unghii. Pe mine rezultatul final ma fascineaza :)

      Ștergere